Pengedar Shaklee Subang Jaya

Pengedar Shaklee Terbaik

Shaklee labuan: Hadiah kulit cantik.

Sempena promosi vitamin e shaklee,saya nak cerita sedikit di mana vitamin e shaklee telah menghadiahkan kulit wajah saya lebih cantik dari dahulu,kurang berjerawat,lebih sihat,tidak lagi sangat berminyak dan yang pasti memudarkan parut jerawat lama

Kalau anda nak tahu anda kena perhatikan label pada botol Vits E Shaklee tu. Kalau label pada botol tertulis ”d”, maka ianya adalah vits yang bersumberkan semulajadi. Tapi kalau anda tengok pada label yang tertulis “i”, anda kena berhati-hati ye.. vits yang berlabelkan ini di perbuat daripada sumber tiruan atau kimia.

Cuba perhatikan botol Vit E tu.NATURAL VITAMIN E & SELENIUM WITH GRAPE SEED EXTRACT.. Agak2 laa kan kenapa ada selenium???

Sebabnya…

Vitamin E sahaja tanpa selenium adalah tidak sempurna.Pengambilan Vitamin E bersama Selenium akan memberi kesan yang optimumKalau ambil Vitamin E tanpa Selenium boleh mengakibatkan ia bertindak sebagi toksik dalam tempoh jangka masa panjang kerana Vitamin E ni tidak dapat melaksanakan tugasnya dengan baik.,.. ingat tau..Vit E tanpa selenium akan akibatkan toksik 
  
satu kandungan vitamin E Shaklee adalah ekstrak biji anggur. Antara kelebihan ekstrak biji anggur ini adalah:-
mengandungi pelbagai khasiat kesihatan seperti protein, lipid, karbohidrat dan polifenol.kuasa antioksidan polifenol adalah 20x lebih baik daripada vitamin E sendiri dan 50x lebih baik daripada vitamin C. Kalau ayat lain, minyak biji anggur ni amat berkesan untuk awet muda dan memlihara kecantikan. Pada anda yang tak tahu kan, sini yat nak bagitau yang ekstrak biji anggur ni terbukti berkesan menguatkan sistem imunisasi badan, menganjalkan kulit,menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku dan melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.Ni lagi satu rahsia Vitamin E…melambatkan proses penuaan..kalau nak nampak sentiasa muda, jom amalkan Vitamin E..jangan biarkan tua sebelum masanya ye…x gojes n cun nanti.Oligomeric Proanthi Cyanidin (salah satu phenol dalam biji anggur) bertindak memelihara tubuh daripada tua sebelum masanya. OPC ni jugak terikat dengan kolagen. Procyanidin yang ada dalam vit E membantu kulit lebih elastik dan membuat sesorang nampak muda secara semulajadi.

Kalau anda semua inginkan Vitamin E ni memberi kesan yang optimum, pastikan anda memilih Vitamin E  yang semulajadi…sebabnya, vitamin E semulajadi ni mudah diserap berbanding vitamin E yang sumbernya daripada bahan kimia atau tiruan.

Vitamin E yang bersumberkan bahan kimia atau tiruan tidak dapat diserap oleh badan dan akan menjadi toksik dan ini menjadi penyebab kepada kewujudan abnormal sel dalam badan.

Antara lain kelebihan vitamin E ni kepada kejelitaan kulit adalah dengan membantu:-

Mengecilkan pori-pori wajahMemperlahankan proses penuaan kulitMengawal kolestrolMengawal minyakMenghilangkan parut dan mencerahkan wajah.Meningkatkan kelembapan kulitSangat bagus untuk memudarkan parut.

Selain kelebihan yang menjadikan Vitamin E ni fenomena kepada penggemar Shaklee ni, banyak lagi fungsi-fungsi lain yang bukan rahsia lagi… Nak tahu x???

Menjadikan pemakainya awet muda…tapi, yang konsisten amalkan je tau..yang tipu2..x dapek laaa… :-)Membantu peredaran darah dan membaiki tisuSangat baik untuk PMSMemudarkan parutMembantu meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita (suami isteri)Baik untuk kesihatan kulit dan rambut

**************************************
JOM AMBIL PELUANG VITAMIN E SHAKLEE PROMOSI
JOM.PAKAT PAKAT CANTIK SEBELUM RAYA!!!

BORONG VITAMIN E SHAKLEE BELI 6 PERCUMA 1 BTL LAYAK MENDAPAT

KEAHLIAN PERCUMA*JIMAT RM 75/85
PERCUMA 1 BTL.VIT E SHAKLEE
BONUS 5 % DR SYARIKAT SHAKLEE.
WOW!!!

HUBUNGI SAYA
SITI AISAH MOHD IBRAHIM
0176477837

Leave a Reply

Open chat
Hai Boleh Saya Bantu?