Pengedar Shaklee Subang Jaya

Pengedar Shaklee Terbaik

Nuha pegi check-up

Pada 19 hb april minggu lepas la tuh, hati ibu mana yg tak risau bile pegi KKIA smlm lilitan anak dah kena garisan merah dah..Dalam fikiran ni dah fikir mcm mcm dah..Dah la keje medical line kan..So sbb tu mama bw nuha jumpe doktor dan kebetulan pakar peads dr KK datang,

Tapi lepas jumpe doktor pakar tu,alhamdulillah sedap la skit dengar..Nasib la nuha skrg ni sgt aktif..Dari segi perkembangan takde ape yang perlu di risaukan melainkan ade perkara yang abnormal berlaku dlm masa terdekat.
So skrg ni kena pantau dulu dan InsyaAllah Nuha ok.Please kwn kwn doakan tuk anak saye semoga si kecil ini jauh dr segala yg kita tak ingini dan jauh dr segala penyakit.Ameen

Leave a Reply

Open chat
Hai Boleh Saya Bantu?