Pengedar Shaklee Subang Jaya

Pengedar Shaklee Terbaik

Shaklee Labuan: Bukan sekadar supplemet untuk wanita yang mengandung

Supplement Kalsium shaklee 1000 satu Rahsia!!!

Ramai di luar sana , beranggapan wanita hamil sahaja perlu minum susu. Dan ada juga yang sering beranggapan kalau kita mengalami masalah tulang pada masa itu la baru sibuk mencari cari susu yang terbaik  supaya tulang yang patah kuat dan cepat sembuh..Bak kata pepatah Melayu “Sudah terkena, Baru mahu mencari”.
Kadang kita sendiri tak sedar adakah makanan harian kita lengkap dengan sumber tenusu yang penting untk kesihatan tulang, gigi yang kuat. Minum susu ni hanya pada budak kecil je.Yang dewasa ni tak perlu!!!
Saya amalkan kalsium shaklee atau dikenali sbg OSTEMATRIK shaklee sejak saya selepas berpantang anak pertama saya.Saya amalkan sbb untuk penyusuan saya..Sebab ibu yang menyusukan anak nya susu badan perlukan kalsium yang sgt tinggi.Jika tidak , kekurangan kalsium boleh menyebabkan sakit tulang/sendi/lenguh badan dan lebih teruk tulang mudah rapuh bila di makan usia..
Takut kan….
Saya pun perkenalkan oste ni pada kakak sulung saya juga..sebab dia mempunyai masalah senggugut.Selpas sebulan ambil ostematrik alhamdulillah sudah tidak lagi mengalami sakit cramping yang teruk pada bahagian rahim atau dikenali sbg senggugut.Masa tu dalam masa yang sama dia amalkan set lengkap senggugut iaitu GLA COMPLEX dan BCOMPLEX..alhamdulillah bukan itu sahaja, mygrain dan gastrik pun sudah tidak lagi..Dahulu dia kata kalau makan lewat skit mesti gastrik atau minum minuman berkarbonat pasti gastrik.Tetapi sekrg sgt berbeza.Dia sdh tidak lagi mengalami skt tersebut.
Selepas itu saya pun berikan kepada ibu saya sendiri yang mengidap TEKANAN DARAH TINGGI.Dan dengan bantuan ostematrik alhamdulillah tekanan darah beliau mula stabil dan doktor hanya berikan dos ubat darah tinggi yang rendah sahaja.
Baru baru ini pula, ibu mertua saya sering mengalami lenguh badan/ sakit sendi dan tulang akibat dek banyak kerja akibat majlis kenduri adik.dan alhamdulillah setelah amalkan ostematrik ,telan 4 bj setiap malam sebelum tidur, dia kata badan segar, lenguh pun beransur pulih…
Saya sangat suka sebab dapat membantu ahli keluarga saya amlakan hidup cara yang sihat
nak cuba? boleh …jika berminat 

Sila hubungi saya Siti Aisah 017-647-7837
Facebooke page: aisah health collection
 Email : ct_ijn@yahoo.com ID :867656
 Salam sayang daripada mommy nuha dan bouchra!
 * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

Leave a Reply

Open chat
Hai Boleh Saya Bantu?