Pengedar Shaklee Subang Jaya

Pengedar Shaklee Terbaik

Shaklee Labuan: Jiran saya suka supplement kalsium shaklee

Assalamualaikum.Salam jumaat semua.Alhamdulillah pagi pagi lagi hari sejuk dan tenang je.Barakah jumaat kan.
Semalam jiran saya datang ke rumah.
“Aisyah ada stok tak kalsium shaklee.Mak cik suka makan.Tidur pun nyenyak.Dah tak sakit badan dah skrg.Kalau dulu bangun pun letih.”
Wah sangat suka dengar penjelasan dari mak cik piah ni. Dia ni jiran kami.siap dia bgtau org kampung tentang ostematric shaklee.
Dia jatuh cinta dengan shaklee semasa kenduri kahwin adik saya mei yang lepas.
Saya hadiahkan kepada semua orang dapur dengan ostematrik.ye lah pasti sakit badan kot dan letih kan semasa menolong di dapur ketika kenduri adik saya tu.kalau tak ada mereka tak berjalan lancar la majlis itu.alhamdulillah dengan pertolongan mereka dari proses persiapan masakan sehingga menghidang makanan mmg tidak ada cacat cela pun majlis.malah org yang datang pun gembira dengan masakan kami.

Terima kasih smeua.Dan siapa nak cuba ostematrik,nak hadiahkan kepada mak ayah anda pun tak rugi.

Dan dia tak mahal pun sperti produk lain.tak smpi rm 65 pun kan

Hubungi saya sekarang
Siti aisah mohd ibrahim
Sid 867656
Pengedar shaklee sleuruh malaysia
0176477837

Leave a Reply

Open chat
Hai Boleh Saya Bantu?