Pengedar Shaklee Subang Jaya

Pengedar Shaklee Terbaik

SET KURUS BAHAYA??

SET KURUS MERUPAKAN RACUN BAHAYA?

Berhati-hati lah dalam memilih produk pelangsingan terutamnya. Kami tidak menyalahkan produk kerana terdapat pelbagai faktor di sini kekadang tu akibat kecuaian pembeli sendiri tidak menelaah kandungan produk, produk palsu dan bermacam lagi. Bia sudah ada kes yang mengakibatkan maut, baru la digembur gemburkan produk tersebut adalah palsu..Wallahualam sebab masih di dalam siasatan.Pelbagai cara orang nak buat tuk kuruskan badan kan. Sampaikan ada pihak tidak bertanggungjawab sanggup menipu & membahayakan nyawa org ramai! Patut lah cepat je  kurusnya…iklan di media cetak & eletronik pun ada yg berbunyi, “DIJAMIN!!! ANDA AKAN KURUS DLM MASA 2 MINGGU SAHAJA!!” …ada juga, “KURUS DALAM 2 HARI!!” (feeling annoyed). Kebanyakan bg yang dah terbiasa dengar ini, bila nak tanya ttg produk shaklee soalan pertama yang menjadi tanda tanya:
1. Berapa lama boleh nampak kesan sis? 5 hr? seminggu?
2. dalam sebulan boleh tak turun 10-20 kg?

Aduiii..punya la tak logik kan? Itu lah sebab nya kita perlu ada ILMU di dada. Supaya tidak senang terpedaya, ditipu & diambil kesempatan. Kadang kadang, keinginan atau lebih kepada nafsu untuk kurus itu lebih kuat! Hingga kita lupa untuk buat kajian dan terus membeli produk yg tidak tahu asal usul..BIla dah terkena, duit pun habis…naya je… Minta dijauhkan semua tu..


Alhamdulillah, sebelum saya consume produk Shaklee ni, memang saya dah google..cari maklumat walaupun dah tahu yg Shaklee ni dah lama wujud kat Malaysia. Tapi tak salahkan untuk kita pastikan. Supaya lebih yakin & tanpa was2! Paling penting dari segi HALAL produk Shaklee ni..Akhirnya, dengan senang & rela hati..saya pilih Shaklee!! Produk yg nyata SELAMAT, SEMULAJADI, TIADA UNSUR DADAH, TIADA PEWARNA TIRUAN, TIADA BAHAN PENGAWET, BERKESAN & HALAL! Syukur, hingga sekarang..saya masih setia dengan Shaklee!

Perlu diingatkan juga yg suplemen Shaklee ni hanya sebagai ASBAB atau penyebab, ‘org tengah’ antara kita dgn Yang Maha Berkuasa..Maha Menyembuhkan…jadi, jangan taruh harapan no. 1 ke atas suplemen.. No. 1 tetap mohon pada Allah! KIta hanya berusaha, berikhtiar…sebab itu dituntut dalam Islam…in shaa Allah, dipermudahkan!

Berbalik kepada Set Kurus @ Pelangsingan badan ni…Shaklee juga ada ok!
Simple je program Shaklee ni iaitu 3B:
Buang @ Detox  segala toksin     : Herbalax @ Alfalfa
Bakar lemak yg tidak diperlukan : Lecithin @ Omega Guard
Bina kembali otot2 yg mengelebeh bila kurus : ESP @ Cinch Shake Mix



Jadi, pilih lah suplemen yg betul-betul selamat. Demi masa depan kita & keluarga.
Jangan cepat melatah..

Penghantaran vitamin Shaklee seluruh Malaysia, China dan Indonesia. 
Sila hubungi saya Siti Aisah 017-647-7837
Facebooke page: aisah health collection Email : ct_ijn@yahoo.com
 ID :867656 Salam sayang daripada mommy nuha dan bouchra!
 * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

Leave a Reply

Open chat
Hai Boleh Saya Bantu?